Re: Zeby tylko miec Intel VT...

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Oct 2009 - 23:36:36 MET DST

> Możesz wytłumaczyć?

Po prostu nie mogę się przekonać do produktów AMD. Wiesz, stare czasy -
grzejące się procesory, felerne serie procków, czasem jakieś większe
wpadki. Wiem, że Intel "sztucznie hamuje popularyzację i sprzedaż" jej
produktów - zakładam że słyszałeś o tym, ale ja od początku (Pentium One)
śledziłem głównie rozwój produktów Intela, a nie AMD. Wszystkie serie
procków, taktowań i przede wszystkim konkurencji to i tak jest wielka
ściema i bardziej pasuje tutaj walka marketingowa niż technologiczna, a
zatem zakładam że wydajność produktów AMD i Intela jest żeby nie powiedzieć
taka sama, to graniczy w przedziale +/- 5-10% raz w jedną a raz w drugą
stronę. Mowa oczywiście o segmencie SOHO, więc czy warto zawracać sobie
głowę następnymi rozwiązaniami, slotami, chipsetami, taktowaniami etc etc ?

Zresztą, może to ja się ciebie zapytam i będzie to również cenna informacja
dla potomnych. Dlaczego miałbym wybrać produkty AMD ? Obecny to tylko
Northwood z HT, a brakuje mi w nim po prostu VT dla wirtualizacji.