Re: print serwer wi-fi

Autor: vDon <vondonaldo_at_onet.eu>
Data: Sun 04 Oct 2009 - 00:10:47 MET DST

Nix wrote:

> Chciałbym zakupić możliwie tani printserwer wi-fi współpracuący z
> drukarką(USB, atrament) Canon iP4600...
> Przeglądam oferty np na alledrogo i na rónych aukcjach są informacje np.
> że nie udało się uruchomić takiej a takiej drukarki...
>
> Od czego to zależy? Jaki model kupić? ( mam sieć wi-fi z routerem D-Link
> DSL-524T, ale to chyba nie ma znaczenia?)

Niestety, z printserwerami do zwykłych "niesieciowych" atramentówek bywa
różnie. Czasem jest tak że drukarka niby działa, ale część funkcji np.
duplekser jest wyszarzona w menu (i przez to nieaktywna). Z kolei w
nowszych Canonach, jeśli przekładasz czipy z kartidży bez ich
resetowania sterowniki potrafią blokować wydruk przez printserwer z
powodu "błędu wskazania stanu atramentów". Jedyne rozsądne wyjście -
kupić z możliwością zwrotu na wypadek gdyby urządzonko "nie dogadało
się" z Twoją drukarką.

> pzdr! Nix

Pozdr.