Re: [OT] Wejscie video-in ?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 03 Oct 2009 - 22:15:13 MET DST

±ćęłń󶼿 wrote:
> Niektóre modele odtwarzaczy maj± osobne gniazda oznaczone Video-in oraz
> Video-out (zwykle mini-jack 3,5 mm)

Zgadza sie - takie urzadzenia maja takze wejscie.

> Czy jeżeli odtwarzacz ma tylko jedno gniazdo oznaczone Video, to można
> domniemywać, że jest to jedynie wyj¶cie wideo, czy może uniwersalne
> wej¶cie/wyj¶cie?

Zazwyczaj jest to tylko wyjscie, choc pewnie roznie bywa.

> Potrzebuję pilnie czego¶ w rodzaju przeno¶nego monitora serwisowego
> (analogowego) i nie wiem, czego szukać po znajomej młodzieży ;-))

Ma byc male? To moze wizjer starej kamery (taki z miniaturowym
kineskopem)? :) Parametry ma to zwykle bardzo dobre, obraz (szczegolnie
napisy) jest na pewno lepszy, niz na LCD w tanim, chinskim, przenosnym DVD
(choc zazwyczaj tylko czarno-bialy), zasilic mozesz to czymkolwiek (5V,
prad zdecydowanie ponizej 500 mA), sygnal puszczasz po composite.

k,