Re: ups jaki wybrać ok. 300-400zł

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 02 Oct 2009 - 23:49:05 MET DST

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ha5il2$3h2$1@inews.gazeta.pl...

> chwytasz za słówka
>
> pytasz, nic nie wnosisz do dyskusji,
> więc o co ci chodzi?

Żebyś mądrze wybrał. Na razie chcesz koniecznie zapłacić za moc, która nie
będzie ci potrzebna. Policzmy. Drobiazgi po 15W każdy, pecet jakieś 80,
monitor mniej niż drugie tyle. Do tego radeon - 45W. Razem z drobnym zapasem
zapewni ci to spokojnie model o mocy pozornej 600VA. To oczko mniej niż
chcesz zakupić. Już Ci się opłaciło czytanie moich wypocin.

Z telefonem mogą być problemy, bo części które utrzymują go przy życiu
pobierają sporo energii. Szukając rozwiązania patrz raczej na pojemność
baterii niż moc.