Re: Restart przy starcie systemu

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 02 Oct 2009 - 23:39:48 MET DST

webmajsterek@poczta.onet.pl wrote:
> Co może być przyczyną takiego zachowania kompa/systemu ??
>
> 1. wlaczenie zasilanie
> 2. zaczyna się ładować system -- pojawia sie logo windowowsa ( win vista ) i
> tu restart.
> 3. ponownie zaczyna się ladowanie systemu .
> 4. pojawia sie pytanie w jakim trybie uruchomic system ( bo poprzednie
> podniesienie się nie powiodło ) . wybrany zostaje tryb normalny .
> 5. system startuje dalej juz normalnie .
> i tak za każdym razem .
>
> jakieś pomysły co to powoduje ?? może ktos miał juz podobną systuacje .

Powodów może być setki... Zacznij od wyłączenia restartu po błędzie
systemu, może się uda jakiś kod błędu wyłapać, zaglądnij też do dziennia
systemowego. Przykładowo: ostatnio walczyłem z podobnym problemem
u znajomego, powodem był... piracki Eset Smart Security.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,