Re: ups jaki wybrać ok. 300-400zł

Autor: Mariusz <marITYLKOMARabc_at_spox.org>
Data: Fri 02 Oct 2009 - 23:42:05 MET DST

W dniu 2009.10.02 18:18, zlotowinfo pisze:

> q6600 + acer lcd 20cali, 1x dysk, 1x dvd, ati2600xt
> wymieniony wentylator w zasilaczu i procesora na 12cm
> zasilanie modemu, routera, bramki voip
> telefonu bezprzewodowego, zegara led wysokosc cyfry 5cm
>
> na czym mi zależy?
> 1. komp pochodził z 5 minut jak padnie zasilanie, powiadomił mnie że
> padło i zamknął system przy padającej baterii, jak dłużej niż 5 minut to
> też miło
> 2. jak mnie nie ma telefon internetowy chodził zawsze

Kup sobie miernik zużycia energii elektrycznej. Obciąż na maxa kompa,
powłączaj wszystkie inne urządzenia i zmierz ile watów to ciągnie.

Z tego będziesz wiedział jakiej mocy musi być UPS oraz obliczysz, jaką
musi mieć on baterię, by pociągnął założony przez Ciebie czas.
Od razu też uwzględnij spadek sprawności baterii w okresie między jej
wymianami, i o tyle powiększ wymaganą pojemność baterii.

--
Mar