Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 23:13:23 MET DST

RadoslawF pisze:

> A z myszkami poniżej 95%.
> No ale wiadomo to co ja widuje na pewno nie jest statystyczne.
Fajnie się odpowiada na argument, który nie padł?
Bo o myszkach nic nie pisałem.

> Jak kupujesz pierwsze z brzegu i do tego najtańsze to
> ładnego nie wymagaj.
Jasssne. I na pewno osoby używające komputera sporadycznie, przez
godzinę dwie dziennie, mają ochotę wstawiać sobie do pokoju
specjalistyczne biurko komputerowe.

> Jedno z popularnych domowych zastosowań to gry.
> "Wydajność laptopów w rozsądnej cenie jest właśnie" niewystarczająca
> do takich zadań.

> Jasne nagonka że laptop jest idealny dla "prawie wszystkich"
> jest w porządku. :-)
To porównaj sobie ilość wątków, w których osoba pisząca chce kupić
stacjonarny komputer do gier, a namawia się go do kupienia laptopa z
ilością wątków, w których ktoś chce kupić laptopa "~3000, do ogólnych
zastosowań, sporadyczne gry, nie najnowsze typu Crysis", a namawia się
go do kupienia stacjonarki.