Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 22:20:28 MET DST

Dnia 2009-10-01 21:55, Użytkownik Piotr napisał:

> Te, które widujesz, nie są statystyczne:P
> Zaryzykuję, że te z pałętającymi się dodatkowymi dyskami twardymi to
> poniżej 5%.

A z myszkami poniżej 95%.
No ale wiadomo to co ja widuje na pewno nie jest statystyczne.

> I są brzydkie jak czarna, listopadowa noc.

Jak kupujesz pierwsze z brzegu i do tego najtańsze to
ładnego nie wymagaj.

> I w czym problem? Wydajność laptopów w rozsądnej cenie jest właśnie
> wystarczająca do tych domowych zastosowań, do zastosowań *prawie
> wszystkich* użytkowników, którzy godzą się z mniejszą wygodą i
> wydajnością w zamian za możliwość przeniesienia komputera, estetykę
> pokoju, brak obrzydliwego pudła, zagracającego biurko monitora,
> pałętających się kabli itp itd.

Jedno z popularnych domowych zastosowań to gry.
"Wydajność laptopów w rozsądnej cenie jest właśnie" niewystarczająca
do takich zadań.

> Ale nieee, musi być nagonka tych, którzy jak zawsze wiedzą lepiej, co
> jest dobre dla innych, bo nie są w stanie ogarnąć, że nie każdy
> przykłada takie, jak oni wagi do poszczególnych cech komputera.

Jasne nagonka że laptop jest idealny dla "prawie wszystkich"
jest w porządku. :-)

Pozdrawiam