Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Oct 2009 - 10:39:13 MET DST

Dnia 2009-10-01 23:13, Użytkownik Piotr napisał:

> Fajnie się odpowiada na argument, który nie padł?
> Bo o myszkach nic nie pisałem.

To może przeczytaj tekst na który odpowiadałeś.
Powoli i ze zrozumieniem.
A może sugerujesz że podpięta kablem myszka nie generuje
dodatkowego kabla na biurku w przeciwieństwie od HD który
to robi ?

> Jasssne. I na pewno osoby używające komputera sporadycznie, przez
> godzinę dwie dziennie, mają ochotę wstawiać sobie do pokoju
> specjalistyczne biurko komputerowe.

Przy codziennej pracy przez godzinę lub dwie już warto wstawić.
Ochoty nie muszą mieć ale o wygodę i estetykę powinni zadbać.

I to czegoś dowodzi ?

Pozdrawiam