Re: print serwer wi-fi

Autor: Nix <videoart1_at____WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 12:49:07 MET DST

news:2009093021303300@grush.one.pl...

> Krótko mówiąc -- tylko *przyzwoite* drukarki z własnym mikro-
> procesorem, pamięcią i interpreterem jakiegoś języka opisu
> strony (PDL) nadają się do stosowania w sieci, a więc i do
> podłączania do print-serwerów. Nie należy liczyć, że kupi się
> drukarkę za 300 zł i podłączy do serwera wydruku.
>
> --

No cóż... tu jest lista kompatybilności prostego serwera wydruku Edimax
http://edimax.pl/pl/produce_detail.php?pd_id=21&pl1_id=7&pl2_id=34

Nie ma na niej mojego Canona iP4600, ( są b. zbliżone starsze modele, np.
iP4500, iP4000) ale też wiele drukarek
tanich, zdecydowanie poniżej 300zł które " są kompatybilne"...

Dodatkowo cytuję z w/w strony

"PS-1206UWg obsługuje tradycyjną funkcję serwera drukowania, która wspomaga
metody drukowania LPR, IPP, Raw Printing i protokóły Unix Logical printing.
Zależnie od środowiska, możesz wybrać najbardziej odpowiednią metodę."

Czy wobec tego szanse na obsługę drukarki rosną ?

pzdr! Nix