Re: problem: windows nie widzi nagrywarki

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 12:57:54 MET DST

michu pisze:
> Przyszedl zasilacz o ktory pytalem pare watkow wyzej, chcialem
> przetestowac go pod obciazeniem wiez wrzucilem plytke z deadspace do
> nagrywary, no i pojawil sie problem.
> W "moj komputer" jej nie ma. Jest w menagerze urzadzen bez zadych
> wykrzyknikow czy znakow zapytania, windows twierdzi ze wsio jest ok. ale
> na karcie woluminy nic nie ma, jak klikam "wypelnij" pojawia sie
> komunikat "nie mozna odnalezc informacji o voluminie dla tego dysku. To
> moze sie zdarzyc jezeli dysk jest urzadzeniem z interfejsem 1394 lub USB
> na komputerze z systemem windows 2000". Mam windowsa XP.
> [...]

Ok problem rozwiazany, dla potomnych:

Trzeba bylo usunac klucze upperfilters i lowerfilters z

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]

po tej operacji cdrom sie pojawil, "windows xp nie widzi cd-romu" w
google znalazlo ta metode opisana na jakims forum.