Re: Jaki CPU?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 12:36:12 MET DST

BrunoN Bluthgeld pisze:

> U mnie podobne rzeczy o jakichs piszesz (ezdrummer albo jakiś bluenoise
> drumset, ze cztery ścieżki z emulatorami wzmacniaczy, paczek i
> stompboxów, bas + parę soft synthów + rózne reverby, filtry i inne
> delaye) wybrabia się w riltajmie z przyzwoitym zapasem na lekko kręconym
> E2180 (@2,8Ghz), więc pewnie którykolwiek z wymienionych będzie śmigać.
> Stymże pewnie ten E5300 będzie mniej ogrzewać otoczenie :)

  U mnie EZDrummer + DFH, soft od POD Farm'a, 2 sciezki voca, gitara z
dublami, bas, compresory sonitusa, bbe sonic maximizer - w kanciapie
taki projekt trwający ok 4 min zżera przeszło 70% tego P4 3,2GHz -
odpalony w domu na C2D E6320 niespełna 20%.
Zresztą kupiłem już tego proca za 200 zł z wysyłka - do kompa
kanciapowego (kombinowałem przeskoczyć w domu na Q6600 G0 a tego C2d dać
do kanciapy ale za duża inwestycja IMHO).

Pzdr, OMSON