problem: windows nie widzi nagrywarki

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 12:16:36 MET DST

Przyszedl zasilacz o ktory pytalem pare watkow wyzej, chcialem
przetestowac go pod obciazeniem wiez wrzucilem plytke z deadspace do
nagrywary, no i pojawil sie problem.
W "moj komputer" jej nie ma. Jest w menagerze urzadzen bez zadych
wykrzyknikow czy znakow zapytania, windows twierdzi ze wsio jest ok. ale
na karcie woluminy nic nie ma, jak klikam "wypelnij" pojawia sie
komunikat "nie mozna odnalezc informacji o voluminie dla tego dysku. To
moze sie zdarzyc jezeli dysk jest urzadzeniem z interfejsem 1394 lub USB
na komputerze z systemem windows 2000". Mam windowsa XP.
Bios nargywarke wykrywa normalnie, probowalem ja usunac z menagera, po
restarcie wszystko wrocilo do stanu poprzedniego bez zadnego komunikatu
o wyszukiwaniu czy instalowaniu urzadzen.
Jak wpisje ten komunikat bledu w google nic sensownego nie znajduje, Wie
moze ktos jak on brzmi w wersji angielskiej XP, moze by po angielsku
jakies rozwiazanie sie znalazlo.
Nagrywarka to Benq DW1670
z gory dzieki za pomoc