Re: sata-HDD-LED

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 14:45:42 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:k3psju5g62ab.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net...

> Jedyne chyba rozwiązanie - poszukać na dysku punktów lutowniczych pod
> diodę LED. Na starym dysku 850MB były takie :)

Niektóre stare dyski <1GB to nawet miały diody (choc nie jestem pewien czy
pokazywały one aktywność HDD).

Pytanie jeszcze po co wiedza który akurat dysk pracuje. Jedna uniwersalna
dioda na obudowie sprawdza sie w 99.999% przypadków. Można tez kupić kilka
długich kabli zasilających i sygnałowych i porozstawiac dyski w odległości,
powyłączyć AAM, i na słuch stwierdzać który akurat dysk pracuje.