Re: Kable sieciowe w tynkach

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 14:55:51 MET DST

Użytkownik "MC" <m5c@o2.pl> napisał w wiadomości
news:h9l2ce$f81$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości

> Być może, ale sieć nie służy tylko do ściągania z Internetu. Poza tym
> faktycznie zmiana kanału nie jest problemem, niemniej jednak trochę czasu
> zajmuje. Zwłaszcza jak się ma kilkuurządzeniową sieć. A w łączu kablowym
> nie musisz zmieniać kanału.

Czasem ważna (przynajmniej w niektórych segmentach sieci) jest predkość,
wtedy wifi oczywiście wysiada. Teraz powszechnie montuje się sieciówki 1GBit
na płytach głównych, nawet low-endowych. I coraz częściej na płytach są po
dwie sieciówki, które z reguły mozna agregować, co daje transmisję 2GBit/s,
absolutnie nieporówywalną do domowych wifi. Ale do rozdzielania łącza 20
Mbit spokojnie starczy wifi. Jak chcieć obejrzeć film składowany na innym
kompie też strumień wifi powinien starczyć.