Czym sprawdzić łączność sieci?

Autor: Piotr Dworak <piotrdworak_at_interia.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 13:07:28 MET DST

Witam,
sorki za głupio napisany temat, ale mam świeżo położone kable sieciowe w
całym domu, jeszcze nie zatynkowane, ale zanim nadejda tynki wolałbym
sprawdzić czy wszystko działa. Jest jakis miernik na rynku, albo sposób
by sprawdzic czy kable nie są uszkodzone albo cuś? Bo jak juz tynki bedą
a coś nie będzie działać to pozostanie mi wi-fi, a tego wolałbym uniknąć.
Zaznaczam, że w miejscu budowy jeszcze nie mam połączenia internetowego.

Pozdrawiam,
Piotr Dworak