Asus P5K Deluxe - problem z wyłączaniem komputera

Autor: Klaudiusz <KladiS_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Sep 2009 - 21:02:25 MET DST

Witam,
wczoraj podczas uruchamiania komputera BIOS wrócił do swoich fabrycznych
ustawień, łącznie z datą 2002.01.01. Poustawiałem więc wszystko jak należy,
ale od tego momentu jest pewien problem: gdy zamykam system, komputer się
wyłącza, chwila ciszy i później znowu zaczyna sie uruchamiać. Podejrzewam,
że to jakieś ustawienie BIOSU-u, ale przepatrzyłem wszystkie ustawienia i
żadne mi nie pasowało do takiego zachowania. Czy ktoś z Was miał może
podobną sytuację i mógłby cokolwiek podpowiedzieć? Pojawiło się to równiutko
po restarcie BIOS-u, więc z tym to skojarzyłem.

Konfiguracja: Asus P5K Deluxe + C2D E6750 + 2GB RAM Kingstone 800MHz +
GForce 8500GT.

Pozdrawiam