Re: Gotowy PC - czy warto wchodzic w stara techn w dobrej cenie?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 25 Sep 2009 - 10:04:57 MET DST

Mam jeszcze jedna oferte i mysle, ze to moze byc dla mnie najkorzystniejsza opcja:

HP Compaq dx7500 Microtower, Intel Pentium Dual Core E5300, chipset: Intel
G45S Express (czyli moge pozniej zmienic na Core 2 Duo albo Quad - jesli bede
potrzebowal wzrostu wydajnosci), 1x2 GB, HDD 320 GB, nagrywarka, wbudowana
grafika Intel GMA X4500HD
taki zestaw ma kosztowac 760zl brutto - wydaje mi sie, ze warto?

Nie wiem jakiej jakosci jest zasilacz, wentylatory, obudowa, ale mam nadzieje,
ze nie bedzie jakos bardzo zle?

Dodatkowo dokupilbym RAM: Pamięć DIMM HP 2 GB PC2-6400 (DDR2 800 MHz) za 123zl

I teraz zastanawiam sie (pamietaja, ze jest zintegrowana grafika) ile RAMu
dokupic i czy dokupic ten z HP, czy inny na rynku.

Chodzi mi o to, aby nie gryzl sie z ta koscia, ktora juz jest. Moglbym dokupic
jeszcze 2 x 2GB i miałbym wówczas 6GB RAM, co w zupełności wystarczyłoby, ale
może lepiej mieć nawet 4x2GB?

Czy dual channel sprawdza się w praktyce?

Wiem, że dużo pytań, ale widzę, że sporo osób zna się tutaj rewelacyjnie na
sprzęcie, a ja ostatnio składałem komputer 4 lata temu i zupełnie wypadłem z
obiegu...

Pozdrawiam,
Marcin
dokupic