Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Tomek <labeo7_USUN__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Sep 2009 - 09:32:55 MET DST

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości
news:h9gm2n$gag$1@news.wp.pl...
> Myslałem, że po to żeby mieć znacznie gorszą klawiaturę, znacznie gorszy
> ekran i znacznie gorszy touchpad zamiast myszy i plączące

Głupoty piszesz, klawiatura jest duża z numeryczną z prawej strony, ekran
17,2", myszę mam zewnetrzną, wiec nie pracuje się gorzej niż na
stacjonarnym, a bardzo łatwo go złożyć i schować gdy nie jest używany.

> się pudło zasilacza na kablu.

lepiej zobacz ile placze sie kabli w stacjonarnym, do laptopa dochodzi tylko
1 zasiljacy!

> Bo przecież wciskanie płytki w tackę laptopa to już pożyteczna gimastyka
> dla palców.

Fakt, ale bardzo rzadko tego używam.

T.