Re: Kodowane baterie...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 25 Sep 2009 - 03:05:09 MET DST

Proces rs <no.address@no.spam.pl> zwrócił błąd:

> a ty od razu podejrzewasz "wciskanie"? od dawna niektorych telefonow
> nie mozna ladowac obcymi ladowarkami, wiec dellowi wcale sie nie
> dziwie, ze tez chce zabezpieczac swoje produkty przed ladowaniem czym
> popadnie. <rs>

Wielu producentów telefonów zgodziło się na wspólną ładowarkę,
konkretnie chodzi o telefony z USB przez które można przesyłać dane. Ma
to działać w Unii E. od przyszłego roku, i da oczywiste korzyści
klientom, i środowisku trochę też. Zgodzili się na to także producenci
zza oceanu (np. Apple, RIM czy Motorola).

Dell nie chce zabezpieczyć produktów przed ładowaniem czym popadnie,
tylko chce zabezpieczyć kieszenie producentów niezależnych przed
przeładowaniem piniądzami, pewnie po to żeby nie mogli ich głupio wydać.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8