Re: Dysk twardy 500GB - niezawodny, do audio

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 13:52:45 MET DST

> raczej nie sprezentować sobie jakiejś serii, która ma tych zwrotów grubo
> ponad średnią - patrz niedawny Seagate).

nie narzekam na Samsungi. Czasami trafia się dysk który nie działa od
nowości ale jak już działa to nie robi większych problemów. Za WDC osobiście
nie przepadam. Miałem z nimi same problemy począwszy od 1992 roku kiedy to
dość mocno się sypały. Niedawno też trafiłem na kilka padów. Zauważyłem
tendencję do gryzienia się z płytami głównymi, robienia błędów CRC oraz
dużego hałasu na tych dyskach więc nie polecam nikomu. Generalnie to
wszystkie firmy trzymają podobny poziom.