Re: Dysk twardy 500GB - niezawodny, do audio

Autor: eost <_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 13:47:15 MET DST

> Chcesz mieć niezawodność -- zrób RAID 1.

Wiedzialem, ze ktos tak odpowie :) Nie bede mial RAID, przynajmniej nie
w tym systemie do audio. Zreszta drugi dysk mam za maly do RAID1.
Dlatego chcę dorwać coś, co ma np. najmniej zwrotów do serwisu (albo
raczej nie sprezentować sobie jakiejś serii, która ma tych zwrotów grubo
ponad średnią - patrz niedawny Seagate).

--
eost.