Re: Dysk twardy 500GB - niezawodny, do audio

Autor: eost <_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 14:24:37 MET DST

> nie narzekam na Samsungi. Czasami trafia się dysk który nie działa od
> nowości ale jak już działa to nie robi większych problemów. Za WDC
> osobiście nie przepadam. Miałem z nimi same problemy począwszy od 1992
> roku kiedy to dość mocno się sypały.

Problem w tym, że trzeba rozpatrywać konkretne serie. Samsungowi też
zdarzały się wpadki w latach 90. A już parę lat później zaskakiwał
doskonałymi modelami, o znakomitym stosunku jakości do ceny.
Nie interesuję się tym od jakiegoś czasu, nie mam dostępu do statystyk
serwisowych - stąd moje pytanie.

Jeśli WD, to może jednak skłaniałbym się ku WD6400AAKS. Dwa talerze,
zamiast dwóch = teoretycznie ciszej i szybciej.

--
eost.