Re: Jaka skretka do ziemi ?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 14:34:39 MET DST

"ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> wrote in message news:h8vd1u$nrf$1@news.wp.pl...
> Jaką skrętke polecicie do zakopania bezpośrednio w ziemi?
> Czy ktoś może polecić producenta, symbol, gdzie dobrze i tanio kupić?

sama skretka nawet hiper duper wytrzyma ci z 2-3 lata w zaleznosci
od warunkow, ilosci kamieni, wilgotnosci, a i to tylko wtedy jezeli
izolacji nie uszkodzisz przy zasypywaniu

duzo lepszym rozwiazaniem jest wsadzic tam jakas niekarbowana rure
(ew. peszel ale wtedy trzeba miec odkurzacz ;)
i najtansza skretke wymieniac bez problemowo kiedy bedzie trzeba

jak jest na glebokosci kilkudziesieciu cm to burz raczej nie trzeba
sie obawiac, ale jezeli masz mozliwosc (i jest sens) to swiatlowod
jest zawsze lepszym rozwiazaniem, zawsze mozna tez zestawic jakis
link radiowy

w kazdym razie skretka luzem w glebie to nie jest dobry pomysl,
wiem co mowie, niejeden kilometr polozylem :P