Re: Jaka skretka do ziemi ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 21 Sep 2009 - 15:51:08 MET DST

On Sun, 20 Sep 2009 13:34:39 +0100, "tg" <aa@bb.cpl> wrote:

>sama skretka nawet hiper duper wytrzyma ci z 2-3 lata w zaleznosci
>od warunkow, ilosci kamieni, wilgotnosci, a i to tylko wtedy jezeli
>izolacji nie uszkodzisz przy zasypywaniu

Powiedz to drutowi Beldenowi cat5 ktora wkopalem tymczasowo w ziemie
miedzy domem igarazem kumpla (tak ~30m w linii prostej) w 2000 roku.
Wkopane awaryjnie na jakieś 40-50cm w piasku "tymczasowo" i działa OK
do tej pory. Oczywiście wszystko zalezy od warunkow. ;-)

>w kazdym razie skretka luzem w glebie to nie jest dobry pomysl,
>wiem co mowie, niejeden kilometr polozylem :P

Dokladnie. Jesli juz to w jakiejs osłonie jak sugerujesz. Jak pijany
operator koparki przetnie to łatwiej wymienic calosc.

Zdr