Re: Dysk SSD vs. Zwykły SATA

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 14:34:45 MET DST

Osoba Tomasz Bątor napisała na pl.comp.pecet:

> 3rd party.

A mount command existed in Version 5 AT&T UNIX.
http://linux.die.net/man/8/mount
http://www.kernel.org/pub/linux/utils/util-linux/

> 3rd party.
http://www.gnu.org/software/coreutils/manual/coreutils.html

Czyli jak pisałem każdy GNU, w tym przypadku GNU/Linux i *nie* jest to
obsługa firm trzecich.

> Wiem, czepiam się, ale wyśmiewanie Windowsów z powodu braku ram dysku
> jest zwyczajnie głupie.

Nie no, one zapewne mają taką funkcję (nie?), ale zwykły użytkownik nie
może tak se z niej skorzystać. Różnica w filozofii i tyle. Z filozofii
się nie śmiejemy ;)

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur