Re: [drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c

Autor: Maciek <pablo8791_at_op.pl>
Data: Sat 19 Sep 2009 - 01:59:46 MET DST

Ja mam 1018 chyba już z dwa lata tu stoi.
Nie ma chyba bardziej ekonomicznego wariantu.
Toner w sklepie kosztuje ok. 70 zł, regeneracje zrobisz nawet za 50 zł,
starcza na 2000 str wdg producenta, sam tego nie liczylem ale zaufaj mi -
starcza na cholernie dlugo :) . To po prostu zabójca kosztów.

Przy tym drukuje cholernie szybko. Dobry żeby wyleczyć się z atramentowych
plujek, które są obecnie tylko jakimś pretekstem do zakupi cholernie drogich
tonerow.

pozdrawiam

M.