[drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Sep 2009 - 21:22:12 MET DST

Witam.
Stanąłem przed wyborem małej drukarki dla domowego biura. Co jest
istotne:
- gabaryty - raczej nie większe, niż HP1018
- obciążenie - bardzo regularne, ok. 15-20ston dziennie

Oczywiscie wskazane niskie koszty eksploatacji.

Nie jestem fanatykiem laserów, ale chyba wciąż są tańsze w użyciu od
atramentu? Co kupić, żeby potem przy pierwszej wymianie cardridga nie
zapłącić tyle, co za całą drukarkę?

Zaznaczam - w grę nie wchodzą jakieś ręczne kombinowania z
napełnianiem pojemników, co najwyżej zakup zamiennika.

--
Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.
Yakhub