Re: Dysk SSD vs. Zwyk造 SATA

Autor: XXX <tygrysek2002_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 14:07:34 MET DST

Gamariel pisze:

> To w takim przypadku zadna rewelacja i przyspieszenie, jak plik wymiany
> zostaje na klasycznym dysku i inne logi czy tempy. W takim ukladzie tylko
> troszke przyspieszy (teoretycznie) przy starcie ale normalna praca nie
> bedzie sie w zasadzie niczym roznic, bo wszystkie operacje dyskowe beda
> przebiegac na klasycznym talezowcu a nie na SSD.
> Chyba ze czegos nie wiem, wowczas prosze o rozjasnienie sprawy.

Instalujemy aplikacje na dysku SSD a tempy na RAMDYSK (chyba ze ktos
chce aby smieci zostawaly na stale to ramdyski maja opcje zapisu do
obrazu) ktory jest chyba szybszy niz SSD w raidzie wiec nic niespowalnia
a aplikacje uruchamiaja sie bardzo szybko. Plik wymiany przy
odpowiedniej ilosci ramu (a jesli kogos stac na dobre SSD wynika ze stac
go na minimum 4 giga lub wiecej) jest naprawde bardzo zadko lub wcale
wykorzystywany. Zmienilem sprzet na I7 + duzo nowych gadzetow ale
najwiekszy przyrost wydajnosci odczulem dzieki SSD.