Re: Dysk do rejestratora ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 14:02:51 MET DST

On Thu, 17 Sep 2009 12:30:00 +0200, BQB
<adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote:

>Niestety nie masz racji, monitoring nie nagrywa, jak nie ma ruchu, no
>chyba, że ktoś to włączy na siłę. Zresztą jaki sens jest nagrywać np
>puste ciemne pomieszczenie przez większość czasu? Zmiana jasności jest
>wykrywana jako ruch.

Mylisz monitoring z rejestracją zdarzeń a to dwie różne rzeczy.
Monitoring pozwala Ci na podejrzenie obrazu kamery w dowolnym
moemencie i z dowolnego momentu wstecz (oczywiśce w ramach pojemności
nośnika). Zapis zdarzeń gdy jest tylko ruch to właśnei rejestracja
zdarzeń. A monitoring ciągły bywa też przydatny gdy teoretycznei nic
się nei dzieje. Mi np. pozwolił stwierdzić że pracownik ochrony
zamiast siedzieć w nocy i pilnowac poszedł sobie na 5 godzin na apcer.
A inny zamiast obserwować otocznie wyłaczył monitory, światła i spał.
Zapis był dowodem gdy zosatli zwolenieni. Widzisz już sens?

Zdrówko