Re: Dysk SSD vs. Zwyk造 SATA

Autor: Gamariel <gamariel_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 13:11:01 MET DST

> Musisz pamietac aby na dysku SSD niedochodzilo do zbyt czestego zapisu
> czyli katalogi temp i pamiec podreczna przegladarek byly zapisywane np na
> ram dysku.Plik wymiany wywalic rowniez na inny.

To w takim przypadku zadna rewelacja i przyspieszenie, jak plik wymiany
zostaje na klasycznym dysku i inne logi czy tempy. W takim ukladzie tylko
troszke przyspieszy (teoretycznie) przy starcie ale normalna praca nie
bedzie sie w zasadzie niczym roznic, bo wszystkie operacje dyskowe beda
przebiegac na klasycznym talezowcu a nie na SSD.
Chyba ze czegos nie wiem, wowczas prosze o rozjasnienie sprawy.