Jaki tuner TV naziemnej hybrydowy?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 13 Sep 2009 - 23:30:06 MET DST

Jaki hybrydowy tuner (do PC oczywizda) telewizji naziemnej polecacie? Chodzi mi
o tuner, który radzi sobie zarówno ze zwykłym sygnałem (PAL czy jak to się
nazywa) jak i nadawanym w Polsce DVB-T (MPEG4). Interesuje mnie coś
zewnętrznego z własną anteną i wejściem antenowym. Ważne dla mnie jest aby
działał z polską telewizją DVB-T od kopa i dołączone oprogramowanie było w
miarę przyjemne w użytkowaniu. Działać ma pod XP/Vista/W7 (w zasadzie to samo)
ale nie zaszkodzi jakby dał się uruchomić (włącznie z dekodowaniem MPEG4) pod
Linuksem... Wasze typy? :)