Re: Jaki tuner TV naziemnej hybrydowy?

Autor: Netx <gigabyte-cut-it-out_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 07:43:12 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:
> Jaki hybrydowy tuner (do PC oczywizda)
> Działać ma pod XP/Vista/W7 (w zasadzie to samo)
> ale nie zaszkodzi jakby dał się uruchomić (włącznie z dekodowaniem MPEG4) pod
Pod Windows Vista i Windows 7 x64 na pewno działa ten:
Leadtek PxDVR3200H
Po zrobieniu update z Internetu doinstalowuje się kodek h264 (mpeg4) i
daje się odbierać dvb-t w Warszawie z PKiN oraz z Łaz.
Do odbioru nadaje się b.dobrze. Nagrywa po analogu też dość dobrze.
Wada: mój egzemplarz grzeje się dość wybitnie.

Miałem też:
Tuner TV Compro Videomate VIDEOMATE E900F
Z tym że nie byłem zadowolony z formatu zapisu mpeg4 z tego tunera -
mało co chciało potem odtwarzać te nagrania.

W obu wymienionych występuje taki kłopot że jak nagram cyfrowo w
mpeg4/h264 to ciężko znaleźć aplikację która odtwarza to potem
bezproblemowo bez rozjeżdżania się obrazu i dźwięku i innych
niedogodności. Najlepiej radził sobie u mnie z tym PowerDvd Trial. Ale
*nie testowałem ostatnio, może się coś polepszyło*. Z edycją zapisanego
materiału h264 też kiepsko, chyba że nagrywa się z tunera analogowego
(kodowanie przez kartę i jej oprogramowanie).

> Linuksem... Wasze typy? :)

Tego nie sprawdzałem.

Pozdrawiam,
Marek