Re: Szukam programu do sparwdzenia, czy mam SATA 3

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sat 12 Sep 2009 - 19:37:10 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> "Eneuel Leszek Ciszewski" h8gbrf$52s$1@inews.gazeta.pl

> Ponieważ dzisiejsze dyski Seagate mają
> 1.23 Gb/s wewnętrznego transferu, przekroczenie granicy 1.5 Gb/s jest
> niemal pewne. :) Tyle ze transfer wewnętrzny ma sie prawie nijak do transferu danych do
komputera

popatrz:
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Testy_HD_Tach-1511/strona/4245.html
tu masz transfer dobrych dysków. Ten najwyższy słupek określa najwiekszy
zmierzony transfer w najlepszych warunkach pracy dysku
ostatnie porównanie na tej stronie to zwykła, normalna prędkość pracy
dysku. najlepszy ma 109. W tej skali taśma 40żył z ekranem dopuszczała
prędkość 133, sata1-150 stat2- które tutaj mamy 300. Wiec po co Ci
sata3?czego w tym nie rozumiesz?

Od zawsze możliwości transferu danych są dużo wyższe niż szybkość
odczytu danych z samego dysku. stąd dyski 10000obr/min i raid0....

ToMasz