Re: Windows vista

Autor: ...:::miRek:::... <parter_at_poczta.onet.eu>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 12:20:51 MET DST

> Obawiam się że nawet gdybyś chciał, to nie uda Ci się aktywować OEM-a na
> drugim kompie.
> Pozdrawiam
hmm, to słabo,
ponieważ mam zamiar kupić do tych dwóch stacji po karcie wifi + router wifi
i podzielić sobie łącze z neti,
a słyszałem że jak są właśnie dwa inne systemy(xp i vista) to dzieją się
jakieś dziwne rzeczy, kompy podobno
nie widzą się w jednej grupie roboczej itp, tj prawda czy jest to wyssane z
palca?

Mirosław

Ps.może spróje aktwować jak się nie powiedzie to cóż format i przesiadka na
xp,