Re: Windows vista

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 12:34:01 MET DST

...:::miRek:::... pisze:
> a słyszałem że jak są właśnie dwa inne systemy(xp i vista) to dzieją się
> jakieś dziwne rzeczy, kompy podobno
> nie widzą się w jednej grupie roboczej itp, tj prawda czy jest to
> wyssane z palca?

u mnie w sieci mam 2 xp i 2 ubuntu. Wszyscy widzą się bez problemu
zarówno w grach sieciowych jak i otoczeniu sieciowym (samba) - dodam, że
nie wszyscy są w jednej grupie roboczej co wcale nie przeszkadza. Jeśli
vista i xp miałyby mieć problemy z komunikacją to MS dałby czadu.
Niemniej visty nie uzywam w ogóle, więc 100% pewności nie mam.

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby