Ktort z nowych LCD na PVA / IPS ?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 12:14:02 MET DST

Zastanawiam sie nad kupnem ktoregos z LCD
w okolicach 1000 pln na PVA czy IPS:

- Dell 2209WA - e-IPS 6 ms (gtg?), od niecalego roku na rynku
- Samsung F2380 - c-PVA 8 ms (GTG), od miesiaca na rynku
- NEC EA231WMi - IPS 14ms (gtg?), mial byc od sierpnia, ale jeszcze go nie
widzialem :(

Ktorych z nich warto kupic
biorac za glowne kryterium jakosc obrazu?
(dobre katy, kontrast, barwy + male czasy reakcji, lagi)

Nie interesuja mnie dodatkowe DVI, HDMI, HDCP,
zintegrowany hub USB czy wbudowane glosniki,
no ale zeby wyglad nie razil -
- ponoc Samsung jebitnie swieci niebieska dioda
i fajnie byloby ta funkcje wylaczyc (jak w niektorych LG).

W sklepie mam dostepne tylko dwa pierwsze,
ale bez mozliwosci wczesniejszego obejrzenia :(.

PS
Znacie jakies monitory w okolicach 1k zl
na matrycy PVA lub IPS i ew. podswietlaniem LED?