Re: AHCI a windows7

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 21:46:49 MET DST

Dnia Wed, 9 Sep 2009 10:49:52 +0200, ..Aldi.. napisał(a):

> witam,
> moje pytaniedotyczy zastosowania AHCI w systemie Win7 RC
>
> postanowiłem sprawdzić czy toto będzie ze sobą
> współpracować, wczoraj wyczytałem w necie, że
> Win7 startuje bez problemu z takim skonfigurowaniem
> kontrolera SATA.
>
> Tymczasem instalowałem system korzystając z ustawienia
> w BIOSie kontrolera jako IDE. Wszytko działa.
>
> Przestawiłem wczoraj testowo kontroler na tryb AHCI
> i co? i BSOD...
> w Windows7 rzadko go widuję, ale się zdarzył...
>
> czy konieczne jest ściągnięcie jakichś sterowników
> [...]

Podczas prĂłby uruchomienia komputera z systemem operacyjnym Windows
Vista, w którym zmieniono tryb SATA dysku rozruchowego, jest wyświetlany
komunikat o błędzie: „STOP 0x0000007B INACCESSABLE_BOOT_DEVICE”
http://support.microsoft.com/kb/922976

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/