Re: Jaki dysk SATA 1,5 TB kupić?

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 21:18:21 MET DST

CUT_INZ pisze:

> Tak, kopiowanie w obrębie jednego dysku (jednoczesny odczyt i zapis z
> różnych "części" dysku to najlepszy test. rotfl
W realnych zastosowaniach dokładnie tak się dzieje. Uruchom sobie
cokolwiek do monitorowania procesów i obejrzyj, jak używany jest dysk.
Przetestuj prędkość ładowania gry czy coś.

RAID 0 ma bardzo wąskie zastosowania i nie jest to domowy użytek.
Duże pliki owszem, kopiują się szybciej. Z tym, że ja tam raczej właśnie
uruchamiam jakieś programy, korzystam z przeglądarki, gram w gry,
oglądam filmy, zamiast ciągle obrazy płyt czy gigabajty mp3/filmów w
jedną i drugą stronę przerzucać. No ale ja truskawki cukrem...

Można podniecać się 2.5GBps w burst. Efekt placebo działa doskonale.