Re: nudne pytanie o pierdziawki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 19:20:13 MET DST

On Wed, 9 Sep 2009 18:52:46 +0200, "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl>
wrote:

>Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisal w wiadomosci

>Puknij sie prosze w glowe, pytasz o dwie kolumienki a marudzisz ze ci ludzi
>dwie zamiast trzech doradzaja, ze nie maja suba i ci najnizszych
>czestotliwosci nie odtworza. Zastanow sie prosze czego chcesz. Chcesz
>pierdziawki czy hi-fi ?

nastepny geniusz. nie widzisz, ze tutaj jest rozmowa o dwoch roznych
tematach? jak mozna prosciej to napisac. przeczytaj jeszcze raz.

pokaze ci palcem skoro sam nie zalapales.

PIERWSZY TEMAT: pierdziawki, spytalem sie tylko jak z tym basem u nich
jest i nie spodziewam sie cudow i chyba wystarczajaco wyraznie
napisalem, zamykajac ten temat, ze zaproponowane creativy mi pasuja.
"ok. i pewnie creative tez sie stanie."

TEMAT DRUGI: zaczynajac od: "ale co do muzuki klasycznej ..." dotyczy
niskich tonow w muzyce klasycznej, w ktorych istnienie watplili na
poczatku Santana i AL. ten temat nie dotyczyl juz mojej konkretnej
prosby o porade, ale jedynie moich watpliwosci (uzasadnionych jendak),
ze male kolumienki komputerowe, nie sa w stanie odtworzyc tych niskich
dzwiekow.

kumasz teraz? staraj sie rozumiec co czytasz. <rs>