Re: Jaki dysk SATA 1,5 TB kupić?

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 18:53:20 MET DST

On 2009-09-09 17:26:33 +0200, CUT_INZ <CUT@CUT.pl> said:

> A to ciekawe co kolega pisze.
>
> Sytuacja u mnie:
> 3 Dyski po 500GB z parametrami odpowiednio:
> 1) 103 MB/s 17,1ns burst rate 192MB/s
> 2) 105 MB/s 14,4ns burst rate 192MB/s
> 3) 107 MB/s 14,5ns burst rate 192MB/s
>
> w raid 0
> 103 MB/s 17,1ns burst rate 192MB/s
> 301MB/s 12,7ns burst rate 2567,5MB/s
>
> Jakie¶ pytania???
>
> http://img3.imageshack.us/img3/742/dyski.jpg

To ma byæ praktyka? A to ja przepraszam, nie wiedzia³em ¿e syntetyczne
testy mog± byæ podstawowym zadaniem dla komputera.
A teraz we¼ jak±¶ prawdziw± aplikacjê (np. PS czy choæby system) i
poka¿ wyniki testów dla operacji zapisu, odczytu i kopiowania (to
ostatnie najlepiej zarówno dla du¿ej ilo¶ci ma³ych plików, jak i
pojedyñczych koby³).

--
Pozdrawiam
de Fresz