Re: Monitor: który lepszy?

Autor: Latet <lat_at_xxxxx.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 19:56:34 MET DST

> Co znaczy niezły kontrast? 5000:1 przy jasności wymagającej założenia ciemnych
> okularów, bo inaczej wypali oczy? I ile w cd/m2 to jest "niezła czerń"?

A jak (teoretycznie, idealnie) powinny, czy raczej moglyby wygladac parametry
liczbowe monitora, który dajac dobry obraz, dobra czern i dobry kontrast -
jednoczesnie nie wali po oczach? Jaka powinien miec jasnosc i jaki kontrast? O
ile rozumiem to ideał ma bardzo duzy kontrast (np. ile?) ale przy dość małej
jasność (np. ile?) - ale nie za małej. Dobrze myślę?

Dzięki,

latet