Re: Komputer do mniej wymagających gier (cena maks. 1500PLN)

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 17:56:29 MET DST

emila wrote:
> dobra płyta nie miałem problemów z nią u klientów w ogóle
> 290 to już wysoka cena

We Wrocławiu najtaniej znalazłem w cennikach za 315zł; jak chcesz
się zdziwić, to polecam Komputronik - 357zł ;-)

> pociągnie standardowe gry i dobry układ jeśli chodzi o zintegrowane.
> 0 problemów...

Właśnie mi chodzi, żeby tam jakiegoś pieca nie wsadzić, co będzie
się nudzić 80% czasu pracy komputera i dodatkowo konsumować Waty...

> zamiana tylko na coś sporo lepszego nigdy na HD4550 albo GF9500

Dzięki za informację; zakładam, że chociaż 1.5 roku podziała z tym
zintegrowanym układem, za rok na gwiazdkę może będzie karta graficzna ;-)

> mimo wszytsko polecam w zamian wziąć Athlon II x2 250, lepiej wypada
> przy słabszych Phenomach nawet tych x3. Też siedzi na AM3.
> cena 280zł

No właśnie tak czytam i tak wygląda, że to najlepsze rozwiązanie.

> Patriot Extreme Performance DDR2 800 2x2GB CL4 - cena 215,-
> albo najlepsze w overclockingu pamięcći na świecie
> Crucial BallistiX EE1000Mhz Micron CL4 - cena 239,-

Popatrzę co jest u mnie dostępne, nie ma chyba sensu
inwestować w lepsze pamięci.

> obojętne tak naprawdę wązne żeby SATAII i przynajmniej 320GB

> składam podobne zestawy klientom i wsadzam noname 420W ale to już
> ze względów na słowa ludzi "byle najtaniej" - cena 80zł

Na wstępie zaryzykuję obecny zasilacz, z którego jestem o dziwo
b. zadowolony (Fortron 400W). Odpadnie wydatek.

> tylko i wyłącznie 64bit

To uwaga tylko i wyłącznie dotycząca obsługi pamięci (3.2GB)?
Mam obawy, czy wszystko będzie kompatybilne (np. Office 2003, gry
komputerowe).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,