Re: Komputer do mniej wymagających gier (cena maks. 1500PLN)

Autor: emila <warunek_at_poczta.onet.eu>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 01:44:55 MET DST

DooMiniK pisze:
> _Płyta główna:_ Gigabyte MA785GMT-UD2H /AMD 785G - ~320zł
> Chcę zaryzykować i zacząć od zintegrowanej grafiki. Nie mogę znaleźć nic
> ciekawego w internecie na temat _ATI GPU Radeon HD 4200_. Czy ten układ
> „pociągnie” standardowe gry 3D? Jak on się „ma” do starego Radeona 9100,
> albo jakiejść standardowej karty graficznej?
dobra płyta nie miałem problemów z nią u klientów w ogóle
290 to już wysoka cena

pociągnie standardowe gry i dobry układ jeśli chodzi o zintegrowane.
0 problemów...

> Gdyby coś się działo, to mogę zawsze dokupić drugą kartę graficzną (na
> płycie jest 1 x PCI Express 2.0 x16
> Hybrid CrossFireX i podobno to pracuje z drugą).
zamiana tylko na coś sporo lepszego nigdy na HD4550 albo GF9500

> _Procesor:_ AM PHENOM II x2 545 Box ~315zł
> Myślałem o tym procesorze, czy nie ma co szaleć i wystarczy spokojnie
> np. Athlon2 x2 245 box (~235zł)
mimo wszytsko polecam w zamian wziąć Athlon II x2 250, lepiej wypada
przy słabszych Phenomach nawet tych x3. Też siedzi na AM3.
cena 280zł

> _Pamięć:_ ~250-350zł (2 x 2048MB dual)
> Tutaj nie wiem:
> - duża różnica będzie w kościach 800/1066?
> - myślałem o Geil DDR2 4096MB /1066 Green – czy ich taktowanie CL6 mocno
> by „tłumiło” sprzęt? (6-6-6-18)
Patriot Extreme Performance DDR2 800 2x2GB CL4 - cena 215,-
albo najlepsze w overclockingu pamięcći na świecie
Crucial BallistiX EE1000Mhz Micron CL4 - cena 239,-

> _Dysk twardy:_
obojętne tak naprawdę wązne żeby SATAII i przynajmniej 320GB

> No i zostaje obudowa i zasilacz. Z obudową sobie poradzę, co z
> zasilaczem? Myślę o _CoolerMaster450W RS-450-ACLY_
składam podobne zestawy klientom i wsadzam noname 420W ale to już
ze względów na słowa ludzi "byle najtaniej" - cena 80zł

> p.s. na komputerze najpierw będzie zainstalowany Windows XP SP3 32bit,
> jednak docelowo Windows7
tylko i wyłącznie 64bit

--
  emila to on