Re: Wyższość PATA nad SATA

Autor: bagno <bagno_at_o2.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 21:14:12 MET DST

Wiktor S. wrote:

> Urząd to nie firma prywatna, gdzie takie problemy są rozważane.
> Najwyżej Kowalski będzie obsługiwany dwa tygodnie zamiast od ręki.

Tylko, ze w prywatnej firmie terminy ustala szef (i wielu przypadkach sa one
przekraczalne bo najwyzej szef sie wkurzy) a w urzedach ustawy i
rozporzadzenia
a za przekraczanie sa okreslone kary. I latwo mowic, ze "najwyzej bedzie
pracowal wolniej". Znam paru urzednikow i wkurwia mnie , ze pracuja na takim
gownie a potem siedza w domu zeby nadrobic stracony czas.