myszka - rolka przewijania robi dziwne rzeczy

Autor: Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki_at_op.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 15:19:01 MET DST

Witam,

Kupiłem w media myszkę HAMA - całkiem sympatyczna - przyznaję niezbyt droga.

Po miesiącu robi się tak, że gdy dotykam rolki przewijania to myszka
przestaje reagować, więcej komputer zgłasza, że podłączone jest nieznane
urządznie lub że urządzenie jest uszkodzone. Jeśli poklikam paręnaście
razy rolką, to myszka się odblokowuje i mogę pracować dalej.

Co z tym można zrobić?

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?