Re: [OT] laptop lenovo- proszę o opinie

Autor: PSYLO <PSYLO.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 15:44:57 MET DST

Doxent pisze:
> Może i stary ale średnio 100% szybszy na laptopach no i nie ma jeszcze
> takiej rzeczy która na XP by nie poszła a chodziła tylko na Viście więc
> po co sobie głowę zawracać wodotryskami w stylu bocznych pasków,
> animowanych kursorów oraz zmienionych schematów dźwiękowych. Pozatym
> grafika i tak nie obsłuży aero czy dx10-11.

To grupa sprzętowa, więc dyskusja jest totalnie NTG, ale aż ciężko
czytać pod koniec 2009 takie "rewelacje". Bez obrazy, ale pora wreszcie
wyjść ze średniowiecza. Jeśli Vista/Windows 7 to dla Ciebie jedynie
boczne paski i wodotryski to to jedynie świadczy o potężnym
doświadczeniu w tym systemie, jakim dysponujesz ;) Na początku też byłem
sceptyczny (dwa lata temu?), a w tej chwili szlag mnie trafia jak muszę
gdzieś pracować w tym starym, topornym XP. I jaka to karta graficzna w
nowym Lenovo nie obsłuży Aero? Bo moje trzyletnie laptopy z Intelem
GMA950 radzą sobie śpiewająco, więc chętnie się dowiem, z ciekawości.

BTW, średnio 100% szybszy powiadasz? :D Ech.

--
PSYLO