Re: netbook II gen.

Autor: K <kurt76_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 31 Jul 2009 - 12:39:28 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> A widzisz sens marnowania sobie zdrowia na ślęczenie nad
> małym komputerkiem? Pół biedy, jak podłączy się zewnętrzny
> monitor, ale i wtedy ergonomia klawiatury pozostawia wiele
> do życzenia.

nie przesadzajmy z tym marnowaniem zdrowia, wszystko zalezy od pewnej
elastycznosci. ja np. ostatnio wlaczam komputer stacjonarny raz na miesiac
srednio, poprostu nie mam dla niego zastosowan od kiedy mam eeepc (nie jestem
profesjonalista IT). i teraz wyglada to tak: jezeli nie wystarcza mi ekran i
klawiatura wewnetrzna to podlaczam sie pod duzy monitor 21" wraz z klawiatura
na usb z wbudowanym touchpadem (+przedluzacz usb) i zasiadam w fotelu z
podnozkiem :) pelen relax. do multimediow i gier mam zhackowany xbox z
pilotem podlaczony pod ten sam monitor (4 wejscia vga, dvi-d, composite, i to
okragle wejscie zapomnialem oznaczenia).

zreszta widze ze zaczynaja pojawiac sie umpc z ekranami 4,8-7" (waga 300-
500g) na bazie chipsetu Poulsbo, ktore dekoduja sygnal 720p... jednak jakas
ewolucja postepuje.