Re: netbook II gen.

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 18:33:52 MET DST

news:2009072615520200@grush.one.pl...

> Nie wszystkim te aplikacje są potrzebne. Gdy wystarcza prze-
> glądarka WWW, program pocztowy i OpenOffice.org, nie trzeba
> Windows. A gdy już może być Linux, to nie ma znaczenia, czy
> działa on na x86, czy na ARMie.

To fakt, ale wydaje mi się, że niewiele osób zdecyduje się na zakup
komputera tak zubożonego w możliwości. W świadomości króluje kilka
stereotypów Microsoftu. Ich podstawowe funkcje sa do zastąpienia, ale
bardziej skomplikowane już nie.

> Pamiętaj, że mówimy o komputerach ultraprzenośnych, które nie
> mają służyć do normalnej pracy, lecz jako podręczne notatni-
> ki, terminarze i terminale dostępu do WWW i poczty.

To już nie jest komputer, raczej jakiś palmtop czy nawet lepszy telefon
komórkowy.