latitude e4300 vs thinkpad sl300

Autor: Jurij Atarov <artur_at_cia.gov>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 19:43:02 MET DST

Witam!
Rozważam zakup 12-13 calowego laptopa.
Właściwości, które mnie interesują, w kolejności:
- wytrzymałość (solidne wykonanie + dobre tworzywo)
- czas działania na baterii (na minimalnych ustawieniach nie powinien
być krótszy niż 3.5h, dobrze jakby przekraczał 4h),
- cicha praca (ponoć w sl300 wiatrak zawsze się kręci?),
- straty cieplne - byłoby miło, gdyby w idle się specjalnie nie grzał.

Wyżej wymienione wymagania dotychczas dobrze spełniał Dell Latitude D400.
Na komputer chcę przeznaczyć około 3000-3500zł.
W oko wpadły mi modele podane w tytule. Może jeszcze warto rozważyć
XPSa? Używa w/w modeli i mógłby podzielić się uwagami?

Pozdrawiam